Pirelli, asutatud 1872. aastal, on sügavalt itaalia juurtega ettevõte. See kaubamärk on ülemaailmselt tuntud oma tipptasemel tehnoloogia, uuendusvõime ja toodete kvaliteedi poolest. 18 tootmistehasega 12 riigis ja enam kui 160 riigis tegutsedes on Pirelli üks maailma juhtivaid rehvide ning nendega seotud teenuste tootjaid.
Ettevõttes töötab umbes 31 100 töötajat ning 2023. aasta näitaja järgi on ettevõtte käive 6,7 miljardit eurot. See on ainus ettevõte, mis keskendub täielikult tarbijaturule, pakkudes rehve autodele, mootorratastele ja jalgratastele. Pirelli on puhtalt tarbijatele suunatud rehvifirma, kusjuures eriline rõhk on kõrge väärtusega rehvide turul. Ettevõte tegeleb pidevalt toodete arendamisega, et saavutada kõrgeim võimalik tase jõudluses, ohutuses, vaikuses ja haarduvuses.
Pirelli uuenduslikud rehvid suudavad rahuldada isegi kõige spetsiifilisemaid lõpptarbijate liikuvusvajadusi. Keskkonna- ja sotsiaalsetele aspektidele jätkuvalt tähelepanu pöörates oli Pirelli esimene rehviettevõte, kes seadis eesmärgiks saavutada süsinikuneutraalsus aastaks 2040. Ettevõte on kasutusele võtnud säästlikkuse mudeli, mis lähtub ÜRO Global Compacti 10 põhimõttest, AA1000 standardi sidusrühmade kaasamise nõuetest ning ISO 26000 juhistest.
Aastate jooksul on Pirelli keskendunud peamiselt kõrge lisandväärtusega rehvide arendamisele, tootmisele ja turustamisele, mis pakuvad kõrgtasemel jõudlust, tipptasemel tehnoloogiat ja ohutust. Keskmiselt on neil rehvidel suuremad veljestandardid. Tarbijad tunnustavad Pirellit selle kõrge väärtusega toodete poolest, kusjuures tootevalik sisaldab uuendusrikkaid rehve.
Lisaks ühenduvusele pöörab uus rehviajastu suuremat tähelepanu keskkonnale. Pirelli jätkab investeerimist teadus- ja arendustegevusse, et kasutusele võtta uusi materjale fossiilset päritolu ainete asendamiseks, eesmärgiga tuua turule esimene rehv, mis sisaldab 100% biopõhiseid ja taaskasutatud materjale aastaks 2040.
2021. aastal valis FIA (Fédération Internationale de l’Automobile) Pirelli samuti ainsaks tarnijaks autoralli maailmameistrivõistlustele (WRC). Ettevõttel on 19 tehast üle maailma ning ta tegutseb enam kui 160 riigis. Oma ökoloogilise jalajälje vähendamiseks on tootja välja töötanud "rohelise jõudluse" strateegia, mille eesmärk on keskenduda eelkõige tehnoloogiliselt arenenud ja madala keskkonnamõjuga toodetele ja teenustele. Pirelli on juba aastaid aktiivselt tegev Vormel 1 sarjas.