Rehv Pirelli

Pirelli, asutatud 1872. aastal, on sügavalt itaalia juurtega ettevõte. See kaubamärk on ülemaailmselt tuntud oma tipptasemel tehnoloogia, uuendusvõime ja toodete kvaliteedi poolest. 18 tootmistehasega 12 riigis ja enam kui 160 riigis tegutsedes on Pirelli üks maailma juhtivaid rehvide ning nendega seotud teenuste tootjaid.

Ettevõttes töötab umbes 31 100 töötajat ning 2023. aasta näitaja järgi on ettevõtte käive 6,7 miljardit eurot. See on ainus ettevõte, mis keskendub täielikult tarbijaturule, pakkudes rehve autodele, mootorratastele ja jalgratastele. Pirelli on puhtalt tarbijatele suunatud rehvifirma, kusjuures eriline rõhk on kõrge väärtusega rehvide turul. Ettevõte tegeleb pidevalt toodete arendamisega, et saavutada kõrgeim võimalik tase jõudluses, ohutuses, vaikuses ja haarduvuses.

Pirelli uuenduslikud rehvid suudavad rahuldada isegi kõige spetsiifilisemaid lõpptarbijate liikuvusvajadusi. Keskkonna- ja sotsiaalsetele aspektidele jätkuvalt tähelepanu pöörates oli Pirelli esimene rehviettevõte, kes seadis eesmärgiks saavutada süsinikuneutraalsus aastaks 2040. Ettevõte on kasutusele võtnud säästlikkuse mudeli, mis lähtub ÜRO Global Compacti 10 põhimõttest, AA1000 standardi sidusrühmade kaasamise nõuetest ning ISO 26000 juhistest.

Aastate jooksul on Pirelli keskendunud peamiselt kõrge lisandväärtusega rehvide arendamisele, tootmisele ja turustamisele, mis pakuvad kõrgtasemel jõudlust, tipptasemel tehnoloogiat ja ohutust. Keskmiselt on neil rehvidel suuremad veljestandardid. Tarbijad tunnustavad Pirellit selle kõrge väärtusega toodete poolest, kusjuures tootevalik sisaldab uuendusrikkaid rehve.

Lisaks ühenduvusele pöörab uus rehviajastu suuremat tähelepanu keskkonnale. Pirelli jätkab investeerimist teadus- ja arendustegevusse, et kasutusele võtta uusi materjale fossiilset päritolu ainete asendamiseks, eesmärgiga tuua turule esimene rehv, mis sisaldab 100% biopõhiseid ja taaskasutatud materjale aastaks 2040.

2021. aastal valis FIA (Fédération Internationale de l’Automobile) Pirelli samuti ainsaks tarnijaks autoralli maailmameistrivõistlustele (WRC). Ettevõttel on 19 tehast üle maailma ning ta tegutseb enam kui 160 riigis. Oma ökoloogilise jalajälje vähendamiseks on tootja välja töötanud "rohelise jõudluse" strateegia, mille eesmärk on keskenduda eelkõige tehnoloogiliselt arenenud ja madala keskkonnamõjuga toodetele ja teenustele. Pirelli on juba aastaid aktiivselt tegev Vormel 1 sarjas.

Rehvid Pirelli auto

Enimmüüdud profiilid

Kõik profiilid Pirelli

Sirvige meie laia valikut Pirelli mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!

Valige profiil
Valige profiil

Margi Pirelli tehnoloogiad

Pirelli Mürasummutussüsteem™ (PNCS)
Pirelli Mürasummutussüsteem™ (PNCS)

Pirelli Noise Cancelling System™ (PNCS) võimaldab vähendada müra, mida rehvid tekitavad teekontaktis. Rullimismüra hõlmab kõiki vibratsioone, mis tekivad struktuuris ja levivad sõidukis. Pirelli Noise Cancelling System™ süsteem võimaldab suurendada juhi mugavust, vähendades seda rullimismüra.
Need vibratsioonid imenduvad sõna otseses mõttes Pirelli patenteeritud vahu abil, mis vähendab sõiduki salongi jõudvat müra, pakkudes paremat mugavust võrreldes tavaliste rehvidega.
Pirelli Noise Cancelling System™-ga on see kaks kuni kolm detsibelli vähem, mis tähendab vähemalt kaks korda vähem müra sõiduki sees.

Seal Inside™
Seal Inside™

Pirelli revolutsioneerib rehvi lõhkemise järgset sõitmist, luues uue põlvkonna iseparanduvaid rehve, mis tagavad ohutuse ja võimaldavad pärast rehvi lõhkemist teekonda jätkata, säilitades samal ajal auto täieliku kontrolli.
Tõepoolest, Seal Inside™ tehnoloogiaga, saab sõiduk, mille rehv on läbistatud välise eseme poolt, 85% juhtudest jätkata oma teekonda, kuna õhurõhk püsib muutumatuna. See areng kõrvaldab seega suurema osa õnnetusjuhtumitest, mis on tingitud õhurõhu kaotusest lõhkenud rehvis.
Seal Inside™ rehviga ei jäta rehvi lõhkemine teid kuhugi keset ei kusagile: saate koju minna, et oma rehvi vahetada või otse garaaži sõita.
Seal Inside™ tehnoloogiat saab kasutada kõigil sõidukitel, sõltuvalt rehvi mõõtudest.

Faas 1
Väline ese, nagu nael, on ümbritsetud rehvis oleva tihendusainega.
Faas 2
Kui ese väljutatakse, täidab tihendusaine järk-järgult eseme poolt jäetud augu.
Faas 3
Kui ese on rehvist täielikult välja tõmmatud, on auk täielikult täidetud ja suletud, välistades igasuguse rõhu kaotuse.

Jätkake sirvimist ilma nõusolekuta >
Teave küpsiste ja muude jälgijate kohta
Rehviliider.ee (AD TYRES) ja tema partnerid (Google, Hotjar, Microsoft) kasutavad küpsiseid ja muid jälgijaid (Web Storage) saidi nõuetekohase töötamise tagamiseks, saidil navigeerimise lihtsustamiseks, statistiliste mõõtmiste tegemiseks ja reklaamikampaaniate isikupärastamiseks. Küpsised ja muud jälgijad salvestatakse teie seadmesse ja võivad sisaldada isikuandmeid. Me ei paiguta ühtegi küpsist ega muud jälgijat teie seadmesse ilma teie vaba ja teadliku nõusolekuta, v.a need, mis on vajalikud saidi nõuetekohaseks töötamiseks. Me säilitame teie valiku 6 kuuks. Te võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, minnes küpsiste ja muude jälgijate lehele. Te saate saidi kasutamist jätkata ilma andmata nõusolekut küpsiste ja muude jälgijate teie seadmesse paigutamiseks. Keeldumine ei takista juurdepääsu teenustele AD TYRES. Lisateabe saamiseks vaadake küpsiste ja muude jälgijate lehte.
Küpsiste isikupärastamine
LiveChat