Nokiani iLine 175/70 R14 84T võitis parima rehvi auhinna 2013. aastal Saksamaal ajakirjade Auto Test ja Auto Bild korraldatud konkursil. Rehvi suureks eeliseks on kasutatavus igas kliimas ning seejuures on tagatud ülimalt hea haarduvus ja sõidumugavus. Väike kütusekulu ja vaikne veeremine muudavad selle rehvi asendamatuks.
Rehvi peamised sooned on silutud, mis annab sellele lisaks elegantsusele suure võime tõhusalt teel olevat vett eemaldada. Ribide sooned, mis avanevad nendele peamistele libisevatele soontele, suurendavad rehvi üldist soonde mahtu ja aitavad vastu seista vesiliu tekkimise võimalusele.
Nokian Tyres'is kasutatakse iga rehvi puhul ainult puhastatud õlisid ja tootmisprotsess ei hõlma mingil hetkel toksilisi või kantserogeenseid kemikaale. Ökoloogiliste näitajate poolest juhtiv rehvitootja, Nokian on eestvedaja madala aromaatsusega puhastatud õli kasutamisel. Ometi on selle ohutusnäitajad, eriti rehvi haardumine märjal pinnal, suurepärased olenemata aastaajast.
Veevool muutub kiiremaks õlapealsete plaatide vahel olevate soonide tõttu, eriti kohtades, kus need ahenevad, mis suurendab oluliselt vee äravoolu tõhusust rehvi ja tee vahel kinni jäänud veest.
Rehv sisaldab kulumisnäidikut (DSI), mis võimaldab teada saada selle soonte jääksügavust. See näidik koosneb rehvi jooksupinnale kirjutatud millimeetrites numbritest. Mida rohkem jooksupind kilomeetrite jooksul kulub, seda rohkem need numbrid kustuvad. Rehvil on teine näidik, mis annab teavet vesiliu ohtude kohta. Tilgake on paigutatud keskmisele plokile 4 mm sügavusest soonest. Kui see tilk on kummi kulumise tõttu kustunud, on aeg rehvid välja vahetada, kuna vesiliu oht on suur.
Info ala, mis asub Nokiani rehvi küljel, suurendab ohutust, kuvades asukoha ja rõhu näitajaid. Nii saab märkida asukoha rehvide vahetamise ajal, samuti õige täispuhumise rõhu. Uus teave on isegi salvestatav sellesse alasse, see on poldide pingutusmoment sulamvelgedel. Enamik UHP spordirehve on paigaldatud alumiiniumvelgedele, mille puhul poldide pingutamine nõuab suuremat tähelepanu. See on suurenenud turvalisus kasutajale, kuna poldid tuleb pingutada õige momendiga ja need tuleb uuesti pingutada iga 100 või 200 kilomeetri järel.