Nexen on ülemaailmselt tunnustatud rehvimark, mis on tuntud oma kvaliteedi ja uuenduslikkuse poolest. See sai alguse Koreast, kus ettevõte tootis oma esimese rehvi juba 1956. aastal, trotsides Korea sõjast tingitud raskusi. Sellest ajast alates on Nexen pidevalt kasvanud ja täiustunud, tehes koostööd Jaapani rehvitootjaga OHTSU Tyre.
Nexeni kaubamärki hinnatakse eelkõige selle suure jõudlusega SUV-rehvide poolest. Ettevõttel on patent lamineeritud nano-ränidioksiidi komposiitkummi valmistamise tehnoloogiale, mis tagab selle toodete kõrge kvaliteedi. Nexeni aastakäive on 600 miljonit dollarit ning üle maailma töötab ettevõttes 2000 inimest, mistõttu on Nexen oluline tegija rehvitööstuse turul.
Nexeni teadus- ja arendustegevuse keskus, mis asub Koreas Yangsanis, on kaubamärgi innovatsiooni tuumik. Seda toetavad rajatised Ameerika Ühendriikides, Hiinas ja Saksamaal, kus arendatakse uuenduslikke tulevikukeskseid tooteid. Nexeni eesmärk on tagada kõigile suurem turvalisus ja parem elukvaliteet tänu oma tipptasemel tehnoloogiatele.
Nexen on uhke oma laitmatu kvaliteedi üle, mida kinnitab asjaolu, et ettevõttel puuduvad toote tagasikutsed. Kaubamärk on pälvinud mitmeid disainiauhindu, nagu iF Design Award, Dot Design Award, G-Mark ja IDEA Award. Lisaks töötas Nexen välja esimese V-kujulise rehviseeria 60 Koreas. Aastal 2000 võeti rahvusvahelise mainet toetamiseks kasutusele kaubamärgi nimi Nexen.
Aastal 2020 võitis Nexen iF Design Awardi rehvi “N’FERA Primus” eest, mis on ultra kõrge jõudlusega suverehv, tagades optimaalse pidurdustulemuse ja suurepärase veeväljutuse. Praegu on Nexeni rehvid saadaval 130 riigis üle maailma. Ettevõte töötab jätkuvalt välja tooteid, mis vastavad turu muutuvatele nõudmistele, soovides tõusta ülemaailmseks liidriks rehvitööstuses.