Kumho Tyre on rahvusvaheliselt tuntud ettevõte rehvitööstuses. Üle 1,8 miljardi USA dollari väärtuses toodete eksport ligikaudu 180 riiki asetab ta oluliseks tegijaks globaalsel turul. Seda rahvusvahelist ulatust toetab teadus- ja arenduskeskuste (R&D) võrgustik, mis asub Hiinas, Ameerikas, Saksamaal ja Koreas, Gwangju R&D keskuses.
Kumho kaubamärki juhivad kaks põhiväärtust: “visadus” ja “kirg”. Need põhimõtted on ettevõtte ja selle töötajate tegevuse tuumikuks – nad pingutavad pidevalt, et end parandada ja leida parimaid lahendusi eesmärkide saavutamiseks, hoolimata ilmnevatest väljakutsetest.
Lisaks neile väärtustele on Kumho Tyre pühendunud keskkonnateadlikule tegevusele. Ettevõte soovib keskkonda kaitsta ökoloogilise juhtimise, roheliste toodete tootmise, keskkonnasõbraliku turunduse, protsesside täiustamise ning sotsiaalse panuse kaudu. Kumho Tyre ihkab olla 21. sajandi ettevõtete eeskuju keskkonna kaitsmisel ja toetamisel.
Kumho Tyre strateegilised suunad on selged :
- Hoida toodete innovatsiooni, et suurendada klientide rahulolu
- Tugevdada ja kindlustada konkurentsivõimet rahvusvahelisel tasandil
- Stabiliseerida arengupotentsiaali tänu tugevasti välja kujunenud rahvusvahelisele juhtimissüsteemile
Tänu pidevale tehnoloogilisele arengule ja põhjalikule teadustööle on Kumho Tyre suutnud toota maailmatasemel rehve. Kumho Tyre’i uurimisinstituut on arendanud välja erandlikke võidusõidurehve ning ainsaid lennukirehve Lõuna-Koreas. Need saavutused on intensiivse uurimistöö, teadlaste kire ja nende visaduse tulemus.
Lõpuks on Kumho Tyre rakendanud ainulaadseid tehnoloogiaid uute materjalide, kergete komponentide ja optimeeritud disaini alal, et arendada maailmatasemel keskkonnasõbralikke rehve.