Rehv Falken

Falken on Jaapani päritolu rehvimark, mille asutas 1983. aastal ettevõte The Ohtsu Tire & Rubber Co. Ltd. See kuulub Sumitomo Rubber Industries’i gruppi, mis on käibe poolest maailma suuruselt kuues rehvitootja.

Falkeni kaubamärk pakub laia valikut rehve, mis sobivad erinevatele aastaaegadele ja sõidukitüüpidele, sealhulgas suve-, talve-, kõikide hooaegade rehve ja SUV-rehve. Mitmed tunnustatud autotootjad on valinud Falkeni originaaltarnijaks, näiteks Subaru, Suzuki, Daihatsu, Mazda, Volkswagen, Honda ja Mercedes. Näiteks Mazda linnamaastur CX-9, Volkswageni mudelid Up, Polo ja Passat, Honda HR-V ning Mercedes G-klass (2018. aasta väljalase) on kõik varustatud Falkeni rehvidega. Samuti on teise põlvkonna Audi Q3, mis tuli turule 2018. aasta sügisel, varustatud esmakasutuses Falkeni rehvidega.

Falken on samuti tuntud oma tehnoloogiliste edusammude poolest rehvide vallas. Ettevõtte välja töötatud tehnoloogiate hulka kuuluvad tühikäigu-jätkutehnoloogia (run-flat), täiustatud 4D-Nano Design tehnoloogia, tootmisprotsess NEO-T01, Gyroblade, Silent Core ja CORESEAL-tehnoloogia, mis aitab vältida rehviõhu kaotust torke korral. Muude uuenduste hulka kuuluvad mikroskoopiline analüüs, SENSING CORE tehnoloogia, rehvi sisemise energia genereerimise tehnoloogia ning EV-disain.

Lõpuks pühendub Falken läbi oma emaettevõtte Sumitomo Rubber Industries, Ltd. aktiivselt keskkonnakaitsele. Ettevõte püüab vähendada oma rehvitootmisest tulenevat keskkonnamõju, keskendudes kütusesäästule, taastuvate toorainete kasutamisele ja ressursside ratsionaalsele majandamisele. Selles vaimus analüüsitakse ja optimeeritakse pidevalt kõiki Falkeni rehvide komponente ja tootmisetappe. Tänu põhjalikule uurimistööle rehvi biosünteetiliste mehhanismide ja nanostruktuuri valdkonnas suudab Falken toota tipptasemel vastupidavaid rehve, mis on valmistatud keskkonnasõbralikust naturaalkummist.

Rehvid Falken auto

Enimmüüdud profiilid

Kõik profiilid Falken

Sirvige meie laia valikut Falken mudeleid ja leidke see, mis vastab teie vajadustele ideaalselt. Nautige parimaid hindu kogu meie valikus!

Valige profiil
Valige profiil
Kaubik / furgoon

Margi Falken tehnoloogiad

NEO-T01
NEO-T01

FALKEN on hiljuti välja töötanud tehnoloogia, mida rakendatakse väga täpsete lamellrehvide tootmisel. Selle süsteemi nimega NEO-T01 raames on iga rehv valmistatud metallist tuumast, mida nimetatakse "formeriks". Viimane on lõpliku rehvi täpse suuruse ja kujuga. Selle protsessi eripära on see, et see kasutab "lint" tehnikat, mis hõlmab rehvi osade, nagu veerepinna ja külje, ümbritsemist ilma ülekatte või liitekohtadeta. Vulcaniseerimise ajal ei registreerita ühtegi deformatsiooni ja kõik materjalid on kokku pandud automatiseeritud ja arvutipõhiselt. NEO-T01 tootmissüsteem on sünonüümiks järjepidevusele premium rehvide seeriatootmisel ja seega ka kõrgemale kvaliteedile.

Vaikne Tuum
Vaikne Tuum

Need on rehvid, mis on peamine müraallikas sõidukis. Rullimisest tekkiv heli ületab mootori või aerodünaamika heli. Selle põhjuseks on rehvides sisalduva õhu vibratsioon, mis tekib resonantsi nähtuse tõttu. FALKENi insenerid on välja töötanud kontseptsiooni, mis põhineb polüuretaanvahul ja aitab selle helimüra vastu. Tänu rehvi sisemust katvale kihile väheneb vibratsioon, samuti müra, mis on kuni kümme detsibelli vähem. See väga vastupidav tehnoloogia toimib rehvi eluea jooksul ilma selle jõudlust kahjustamata.

4D-NANO DESIGN
4D-NANO DESIGN

Rehvidelt oodatakse kolme põhikvaliteeti: turvalisust, madalat veeretakistust ja vastupidavust. Sumitomo Rubber Industries Ltd. meeskonnad on alustanud põhjalikke uuringuid rehvi molekulaarstruktuuri valdkonnas, et optimeerida selle jõudlust. Nende tööde jaoks kasutasid nad osakeste kiirendajaid ja simulatsioonitarkvara. Nii said nad nanomeetri täpsusega jälgida kummielementide molekulaarstruktuuri, mis moodustavad rehvide koostise. Nende analüüsid keskendusid eelkõige rehvi soojuse tekkimisele ja selle kontrollimise võimalustele. Soojus, mis on energia kadumise ja seega veeretakistuse, aga ka tarbetu kütusekulu sünonüüm, on üks nende tööde objekte. Need täpsed uuringud molekulaarstruktuuri tasemel viisid arenenud 4D-Nano Design tehnoloogia väljatöötamiseni, mis parandab rehvi jõudlust vihmaga, aga vähendab ka kütusekulu kuni viis protsenti võrreldes tavaliste rehvide kategooriatega.

Jätkake sirvimist ilma nõusolekuta >
Teave küpsiste ja muude jälgijate kohta
Rehviliider.ee (AD TYRES) ja tema partnerid (Google, Hotjar, Microsoft) kasutavad küpsiseid ja muid jälgijaid (Web Storage) saidi nõuetekohase töötamise tagamiseks, saidil navigeerimise lihtsustamiseks, statistiliste mõõtmiste tegemiseks ja reklaamikampaaniate isikupärastamiseks. Küpsised ja muud jälgijad salvestatakse teie seadmesse ja võivad sisaldada isikuandmeid. Me ei paiguta ühtegi küpsist ega muud jälgijat teie seadmesse ilma teie vaba ja teadliku nõusolekuta, v.a need, mis on vajalikud saidi nõuetekohaseks töötamiseks. Me säilitame teie valiku 6 kuuks. Te võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, minnes küpsiste ja muude jälgijate lehele. Te saate saidi kasutamist jätkata ilma andmata nõusolekut küpsiste ja muude jälgijate teie seadmesse paigutamiseks. Keeldumine ei takista juurdepääsu teenustele AD TYRES. Lisateabe saamiseks vaadake küpsiste ja muude jälgijate lehte.
Küpsiste isikupärastamine
LiveChat