Evergreen on rehvitööstusele keskendunud rehvimark. See hõlmab rehvitoodete arendust, kaubamärgi edendamist, turunduse juhtimist ja professionaalset rehviteenust. Evergreen on loonud ettevõtte filosoofia, mis keskendub klientidele väärtuse loomisele ja võit-võit koostöö saavutamisele. See saavutatakse uute toodete pideva turuletoomisega, mis vastavad klientide vajadustele, tööstuse ressursside integreerimisega, turundusmudelite uuendamisega ja uue põhilise konkurentsivõime loomisega.
Tipptasemel tehnoloogial põhinev Evergreen on kaubamärk, mis on pühendatud keskkonnakaitsele ja jätkusuutlikule arengule. Bränd on võtnud endale kohustuse hoida kokku materjale, hallata materjalide kasutamist ja kasutada keskkonnasõbralikke materjale. Oma tootmises püüab Evergreen vähendada õhu- ja veereostust, algatada keskkonnaprojekte, vähendada ning ringlusse võtta jäätmeid ning kasutada taaskasutatud energiat.
Disaini osas on Evergreeni eesmärk vähendada müra, alandada veeretakistust ning tagada ohutus. Hoolduse ja ringlussevõtu osas soovitab bränd rehvide korrektset kasutamist, regulaarset hooldust, rehvide protekteerimist ning ringlussevõttu.
Evergreen kasutab rehvide tootmisel kvaliteetseid tooraineid. Nende täpne süsinikmusta valem juhib kuumuse rehvi turvisest ja kerekonstruktsioonist eemale, pikendab rehvi kasutusiga, parandab turvise kulumiskindlust ja veeretakistust, säilitades samal ajal haarduvuse.