Continental on 1871. aastal Hannoveris asutatud Saksa autotööstuse varustaja. Alates algusaegadest on kaubamärk keskendunud peamiselt rehvide arendamisele erinevat tüüpi sõidukitele, tootes samal ajal mitmesuguseid autoosi. Selle logo, mis kujutab tõusvat hobust, on inspireeritud Alam-Saksi pärandist ja sümboliseerib jõudu ning töökindlust, mida nende toodetest oodatakse. Aastate jooksul on ettevõte laiendanud oma tegevust, otsides lahendusi mobiilsuse tulevikule, mis arvestaks rohkem keskkonnaressursse.
- 1892. aastal sai sellest esimene Saksa ettevõte, mis tootis jalgrattarehve, tähistades sellega kaubamärgi sisenemist kummiturule.
- 1904. aastal tõi Continental turule mustriga turvisega autorehvi, millele järgnesid uuendused nagu 1908. aastal toodetud eemaldatav velg ja 1921. aastal leiutatud trossrehv.
- Pärast 1939. aastat mõjutas tootmist keskendumine sõjaväelistele vajadustele ning tsiviiltegevus taastati juba 1945. aastal.
- 1952. aastal esitles kaubamärk esimest spetsiaalselt talveks loodud rehvi Euroopas ning saavutas aastatel 1951–1955 mitmeid võite autospordis.
- Tipptasemel tehnoloogiate integreerimine ja pühendatud üksuste loomine, nagu ContiTech, mis tegeleb kummi ringlussevõtu ja töötlemisega, kinnistavad ettevõtte mainet tööstuse oluliseks tegijaks.
- Kontsern omab või turustab mitmeid kaubamärke, nagu Uniroyal, Semperit, General Tire, ning tal on osalus ka jaotusvõrgustikes (Eurotyre, BestDrive).
- Vastamaks kaasaegsetele väljakutsetele, investeerib kaubamärk hübriid- ja elektriajamitesse ning viib läbi uuringuid materjalide ringlussevõtu alal. GreenConcept on nende jõupingutuste näiteks, keskendudes keskkonnajälje vähendamisele ja rehvi optimeerimisele.
Tänu oma leiutamisrikkale ajaloole ja pühendumisele jätkusuutlikumale liikuvusele on Continental tänapäeval autotööstuses märkimisväärsel kohal, olles nii esmarehvide tarnija tuntud tootjate sõidukitele kui ka tegutsedes laiaulatusliku tehniliste lahenduste ja ülemaailmse turustusvõrgustiku kaudu.