Chengshan on rehvitootmise kaubamärk, mis kuulub ettevõttele Prinx Chengshan (Shandong) Tire Co., Ltd. See ettevõte on Prairie Investmenti ja Chengshani kontserni ühisettevõte. Brändil on Chengshani kontserni tehnoloogiakeskus, mida toetab juhtiv Saksamaa teadusmeeskond. Chengshani kaubamärk on tuntud oma toodete disaini poolest, mis tugineb rehvide jõudluse testidele ja simulatsioonidele, hõlmates kurvisõitu, teelpüsivust, mürataset ja pidurdusjõudlust.
Chengshan on samuti seotud tööstuse ühe gigandiga, Cooper Tiresiga. Selle tulemusena on Chengshani selle hinnaklassi seerias ühed enimmüüdud, soodsad ja kvaliteetsed autorehvid.
Hiina rehitööstuse pioneerina on Chengshan korduvalt pälvinud riikliku teaduse ja tehnoloogia arengu auhinna. Aastal 2020 lisati bränd World Brand Labi avaldatud „Hiina 500 väärtuslikuma kaubamärgi” nimekirja ning valiti „Hiina 10 parima rehvitootja” hulka.
Alates asutamisest 1976. aastal on Chengshan järginud töökuse ja realistlikkuse teed. Brändi eesmärk on luua kasutajatele vastupidavamaid, pikema kasutuseaga ja kõrgema kvaliteediga tooteid. Chengshani järjekindel vaim, mis on sarnane mere ääres kõrguva Tau majaka omaga, on juba kaks sajandit suunanud igaühe teekonda ja vaimu.
Chengshan jätkab oma kaubamärgi ja toodete tugevdamist, pühendudes pakkuma igale juhile sobivamaid tooteid ja sõbralikku teenindust.